Uääää vilken seg dag. Det är typ snöstorm ute och jag börjar bli riktigt trött eftersom jag klev upp så tidigt. Ringde bredbandsbolaget för att fråga vart min uppsägnings bekräftelse tagit vägen och får sitta i kö i TVÅ TIMMAR utan svar?!! Hur sjukt är inte det. Skrev ett litet argt meddelande på deras Facebook sida och fick då hjälp via Facebook? VARFÖR skriver dom inte att man kan kontakta dom där. Så medans jag fortfarande satt i telefon kö så fick jag hjälp via Facebook. Är otroligt tacksam för hjälpen jag fick men HALLÅ vad är som gör att man inte får hjälp på två timmar. Tror säkert jag skulle kunna fått suttit minst TRE timmar för att få mitt samtal besvarat. Jag förstår självklart att dom kan ha mycket att göra men jag ringde förra veckan också och fick vänta 1 timme! Tycker det är extremt konstigt att servicen är i botten och att man får vänta så länge på att faktiskt få någon hjälp. Tack bredbandsbolaget för hjälpen via Facebook MEN skaffa lite bättre service, tror det skulle uppskattas av många. Inläggen på Facebook är fyllda av kritik och irriterade kunder, dags att göra något åt saken kanske? Ska krypa ner i soffan med en kopp te nu och försöka lugna nerverna lite.